torsdag, oktober 30, 2008

Ny utmaning

Vi har fått en utmaning av Leena som har bloggen By the sea i Tosteberga
Reglerna för utmaningen är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag (Andreas) gör ett försök att svara...

1. Gillar hockey och är en hängiven Leksands supporter. Har varit med i supporterklubben Superstars i 14 år.

2. Har numera tre katter. En hemlös misse hade redan bestämt att hon skulle bo i vårt nya fina hus innan vi gjorde det själva. Under sommaren matade vi henne ute men numera har hon fått flytta in i huset.

3. Längtar efter att åka utomlands med Nettan till nåt varmt gött ställe. Sola, lata sig, dricka och äta gott vore väldigt skönt.

4. Är tyvärr väldigt morgontrött av mig.

5. Vår blogg har legat på topp tio av ca 140 bloggar på vibyggerhus.se. Vilket ju är rätt märkligt med tanke på alla superbloggare, med mycket intressantare blogg än vår, som finns där.

6. Har en robot som dammsuger hemmet åt oss.

7. Tänker bryta mot reglerna i utmaningen och inte skicka den vidare.

1 kommentar:

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Fattar väl jag att man inte orkar skicka vidare. Alla har troligen fått den vid det här laget. Haha!

Men tala om ett par saker för mig, som vill köpa en dammsugarrobot till gästrummen. Är den lika bra som jag tror? Tömmer er modell sig själv?